Звіти

ЗВІТ  Про діяльність

 ПП  «Дрогобицький навчальний центр автомобільної справи»


1. Загальна характеристика закладу освіти

         ПП « Дрогобицький навчальний центр автомобільної справи» є приватним  закладом професійно-технічної освіти першого початкового рівня, що забезпечує реалізацію права громадян  на здобуття професійно-технічної освіти .

Провадження освітньої діяльності ПП «ДНЦАС» здійснює відповідно наказу МОН України № 1931л від 30.11.2015 «Про надання ліцензії»  за яким здійснюється підготовка здобувачів освіти за освітньо-кваліфікаційним рівнем «кваліфікований робітник».

№ з/пКод за ДК УкраїниНазва професіїВид професійної підготовкиЛіцензо-ваний обсягТермін навчання
1  8322  Водій автотранспортних засобів категорії Впрофесійно-технічне навчання  90  10 тижнів
2  8322Водій автотранспортних засобів категорії С1професійно-технічне навчання1015 тижнів
3  8322Водій автотранспортних засобів категорій Спрофесійно-технічне навчання6015 тижнів

Оскільки, одним із головних завдань забезпечення гарантованої діяльності навчального закладу було і залишається формування якісного та кількісного контингенту учнів – надзвичайно важливим для мене є створення позитивного іміджу закладу, забезпечення максимальної поінформованості про його можливості та перспективи потенційних учнів.

У порівняно короткий термін нашої діяльності вдалось  підняти на  високий рівень  наш навчальний заклад. Позитивно спрацювала на імідж закладу сторінка у Facebook,  рекламна продукція,  зустрічі із учнями у навчальних  колективах. Також очікуємо результату і від реклами на місцевому радіо.

У ринкових умовах, коли з ряду причин відбувається загострення конкуренції між навчальними закладами, у результаті послідовної рекламно-інформаційної політики нам вдалося вийти на достатній рівень наповненості навчальних груп.

2. Нормативне забезпечення функціонування навчального закладу

За звітний період керівництво навчального закладу працювала над забезпеченням нормативно-правової бази функціонування закладу у відповідності до вимог законодавства та  прийнято:

ПОЛОЖЕННЯ про організацію роботи з охорони праці та безпеки                           

життєдіяльності учасників освітнього процесу  у ПП «ДНЦАС».

ПОЛОЖЕННЯ про роботу приймальної комісії  ПП «ДНЦАС».

ІНСТРУКЦІЯ з діловодства у ПП «ДНЦАС».

ПОЛОЖЕННЯ про персональні дані у ПП «ДНЦАС».

ПОЛОЖЕННЯ про кадрову службу у ПП «ДНЦАС».

ПОЛОЖЕННЯ про відповідального за захист інформації у ПП «ДНЦАС».

Спеціалістами відділу кадрів, служби охорони праці та керівниками структурних підрозділів підготовлено посадові інструкції для усіх працівників навчального закладу, згідно штатного розпису. Правильно складена посадова інструкція дозволяє попередити довільне трактування працівниками їхніх функцій та повноважень, допомагає керівнику уникнути потреби постійно роз’яснювати працівникам їхні обов’язки.

3. Навчально-виховна робота

Навчально-виховний процес 100% забезпечено фахівцями, які мають повну вищу або базову вищу освіту.

Підвищенню рівня професійної компетентності вчителів сприяє атестація педагогічних кадрів. Атестація здійснювалася за планом.

Закономірним у ході атестації педагогічних працівників є підвищення їх кваліфікації, що простежується протягом п’яти років.

Атестація педагогів – це іспит на компетентність.

  Навчальний процес реалізується відповідно до діючих програм згідно графіку навчального процесу.    Викладацький склад постійно працює над підвищенням якості навчання.

          За період карантину  та воєнного часу навчання здійснювалося дистанційно  Для організації  заходів  було створено групи  у Viber.  Результати навчання  публікувалися на сторінці нашого навчального закладу у Facebook та Instagram.

4. Фінансово-економічна та господарська робота

Навчальний заклад здійснює свою діяльність за рахунок коштів  здобу

вачів  освіти  та грандів.

5. Охорона праці та безпека життєдіяльності

Розроблено та затверджено документацію з охорони праці :

  • Положення про навчання з питань охорони праці
  • Програми та інструкції для проведення вступного інструктажу з охорони праці для працівників навчального закладу та первинного інструктажу.
  • Положення по службу охорони праці
  • Інструкція з надання першої медичної допомоги при нещасному випадку
  • Загальна інструкція з електробезпеки для працівників навчального закладу
  • Положення про систему управління охороною праці (СУОП)

Згідно штатного розкладу (по видах робіт) розроблено  інструкції з охорони праці та інструкцію для проведення вступного та первинного інструктажів з безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу, у якій широко висвітлені питання побутового травматизму, безпеки на дорозі та ін..

Заведено журнали для проведення первинних інструктажів з охорони праці з учнями та журнал реєстрації інструктажів з пожежної безпеки, у якому реєструються інструктажі, що проводяться з учнями.

6. Управлінська діяльність

Управління навчальним закладом здійснюється згідно з річним планом роботи, планом внутрішнього контролю та календарних планів викладачів. Така система планування вже є відпрацьована й заснована на взаємодії всіх підрозділів та учасників освітнього процесу, забезпечує координацію їхньої діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню освітнього процесу.

Стратегія розвитку навчального закладу  є інноваційною, базується на сучасному законодавчому та нормативному забезпеченні, науково обґрунтованих критеріях оцінювання якості знань учнів, державних стандартах профтехосвіти, результатах моніторингових досліджень сучасного ринку праці робітничих кадрів; освітній процес повністю зорієнтований на ринок праці;

Ураховуючи сучасні реалії, стиль керівництва  є демократичним, оскільки більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи,  коли успіхи кожного сприймаються позитивно.

 Директор в роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва. Проблеми спільно обговорюються, виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому реалізується.

Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а задля позитивного кінцевого результату.   Викладачам надається більше самостійності, що відповідає їх кваліфікації і характеру роботи, створюються необхідні умови для самореалізації.

Завдання:

1. Неухильне підвищення якості освітнього процесу та професійної підготовки учнів. Формування нової моделі випускників відповідно до вимог ринку праці – підготовка високваліфікованих і конкурентноспроможних фахівців та формування їхніх професійних компетентностей.

2. Участь в державних проектах чи грантах, що дасть змогу підвищити рейтинг навчального закладу  та акумулювати додаткові фінансові ресурси.

3. Мобілізувати фінансові ресурси для подальшого впровадження стратегії енергоефективності. Долучити навчальний заклад  до можливих енергозберігаючих проектів.

          Важливим завданням є недопущення фрагментарності в роботі та побудова цілісної стратегії підготовки майбутніх робітничих кадрів. В основу цього мають бути покладені командні принципи організації праці та виробнича солідарність.

Дякую усьому колективу  ПП «ДНЦАС»  за сумлінну працю.