Інклюзивне навчання

Війна змінила кожного з нас, вона змусила жити, думати й діяти не так як колись. Сьогодні все інакше. Освіта теж зазнала змін, їй щодня доводиться пристосовуватися до різних непередбачуваних ситуацій та відповідати усім викликам сьогодення. Також вона потребує координації та співпраці між державними органами, міжнародною спільнотою, місцевими організаціями, соціальними працівниками та незалежними експертами. Адже саме це дозволить створити доступні та рівні можливості для всіх учасників освітнього процесу. А запорукою якісного впровадження інклюзивного навчання мають стати висококваліфіковані та відповідальні педагоги, які матимуть не лише знання, а й вміння застосовувати методику й інструменти адаптивного навчання.

  Інклюзивне навчання — система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахуванні багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників.

Інклюзивне навчання часто вважають альтернативою інтернатній системі, за якою діти з особливими освітніми потребами навчаються  в спеціальних закладах освіти та змушені проживати в інтернатних відділеннях при них через їх територіальну розгалуженість.

Жодна дитина не має відчувати себе іншою та виключеною з освітніх, культурних і соціальних процесів – це головне завдання інклюзії.